några kronor fattigare

ja, det är dyrt att hälsa på sofie och henrik.
Soffan satt och kikade på bikinisar när ja kom och självklart vill jag också delta i det ifall man skulle hitta något till Greklandsresan vilket ja behövde, och visst, jag hittade en bikini + trosor. Sedan började vi kika runt lite på olika sidor och vips så hade vi köpt en ipod också. dock en "kopia". skit fan ja i. ipod som ipod. huvudsaken man kan lyssna på musik med den är jag nöjd. Så sakerna kommer kanske i veckan. intressant.  alltid lika roligt med nya saker , inte sant? försökde buda på en voddler invite på tradera också .. tror ni de gick bra elllee? Soffan och Henke vann en.  Får se hur det ser ut för dem.. jag vill också ha, jag ska ha ! så småningom.

att gå runt den tråkiga sjön var ovanligt otråkigt. Det gjort fort och de va inte alls lika jobbigt. Eller man brukar tänka " tar det aaaaldrig slut? " så tänkte jag inte en enda gång. Kanske för att man hade så mycket att prata om. När jag får min ipod blir det fler rundor. Musik is the shit, right? hur kan man leva utan musik? Man blir ju lite mer peppad...

tjollahopp tjollahej så vare läggdags för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0