också var man fast...

Vem kunde tro att jag skulle gilla stryketräning? Det var riktigt roligt faktiskt OCH riktigt jobbigt. glöm inte bort de sista. de va jävligt jobbigt. Vi gick/sprang på band först i 30 min och sedan fortsatte vi ner till styrkan och körde där en 30-45 min. så jag citerar vad sofia skrev på face : jag är slut som artist ! i morgon blir det en till runda. egentligen tänkte vi ta på lunchen, men hallå? ingen av oss har kort ännu eftersom han inte är där.  Ska ringa grabben i morgon och fixa det där.

Maggan, du har just fått dig två träningskamraten, när du vill!
bara satt du vet liksom.

Time for mu beatysleep. goodnatt!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Sprack ni verkligen? Gör det mycket ont?

2010-01-18 @ 22:05:58
Postat av: Anonym

hahahahhahaha. ahmen shit. varför ska ja alltid skriva fel.............

2010-01-19 @ 08:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0