ööööh vadå vadå?

jag har inte ens suttit på en skoter i år. väldigt tråkigt. Undra om jag ska gå och vinna några miljoner sådär, ta ett skoterkort och köpa mig en egen skoter. Nu tänker ni: ja ofta en skoter kostar flera miljoner då? Men då tänker ja: när jag ändå ska gå och vinna pengar varför inte vinna några miljoner så man får lite till övers?:D Men undra om det vore lika roligt..  jag och Anna sitter där på skotern i 30km/h. typ. hahha. kaaaanske är lite roligare att åka med någon som vågar trycka på gasen lite.. vilket ja inte vet om ja skulle våga göra. Resan skulle nog inte sluta så värst bra då. fast iof; så vill jag ju inte heller att det ska vara såhär kallt. vad mycket krav man har känner jag, vem har inte? kravfria människor, vart lever dem? på pluto? äsch. tackhej.


PS. typ fick veta vääärsta grejjen nyss också :o måste ringa en person så jag får det bekräftat ifall den personen som sa det till mig fått fel information. hahaha inte för att ja tror att den personen skulle ljuga men ja MÅSTE ringa, snart.. ja snart ! hoooo ... totalt uppspelt är ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0