vips så var allt löst

världens lättaste problem...  det var kabeln det var fel på till ipoden. Men hur i hellsicke skulle man kunna vetat det? Anna kom hit med sin data+ipod+sladd också testade hon min sladd först. också stod det lika för henne som det gjort för mig, så då kom tanken; SLADDEN. Så då testade jag hennes sladd och vips så funkade det. Det är allt min dag idag... lite iallafall. Dock har jag nte pluggat någonting till provet som vi har i morgon. men vi börjar ju halv elva och jag har ställt klockan på 07.50. upp och duscha och läsa läsa läsa läsa.

på lördag är det fest har jag hört också.
jag följer bara med strömmen ja så blir det nog bra sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0