tråkigt och så

pjuuuuuuuuuuuuuuh. så skönt det känns att en historiauppgift är ur världen.
Långa lånjer, i veckan ska jag läsa boken och skriva en recension på den så
det också blir gjort. Sedan har jag kvar en stor grej i historia, så det som tyngt
ner  min vardag är just alla dessa historieuppgifter.

Men nu kommer alla religonsprov också. Jag måste sätta mig
och kolla på internet för att få svar på vissa frågor och sedan
plugga in det till Torsdag, suuuuck !

Men som sagt vill jag ha klart allting innan vecka 19
då jag ligger i grekland och njuuuuuuuuter !! 

höm.. håll bara era tummar att ja slipper göra om mitt
projektarbetee ???? ? då dör jag. bokstavligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0