DAG 05 - VAD ÄR KÄRLEK?

a. det dummaste jag kan sitta och göra nu är att prata om kärlek till det motsatta könet. så jag tänker prata om kärlek till mina nära och kära.
FAMILJ
Man kan inte älska någonting så mycket som man älskar sin familj.
Jag tror inte alla stannar upp och tänker på vad dom egentligen har.
Jag vet att jag kan glömma ibland när jag befinner mig i svåra tider.
Kärlek till sin familj är det vackraste som finns och jag älskar min familj
väldigt mycket, oändligt mycket. Det finns helt klart inga ord.
VÄNNER
Åh, mina vänner <3 Mår dom dålig, mår jag dåligt. Så är det bara. Jag är
en sådan person som vill göra alla glada och hatar när någon mår dåligt.
Att ha en vän att skratta med och bara prata strunt med är viktigt. Strunt samma
om du har 1 eller 10. Vänner är viktigt. Och som jag sagt förut, riktiga vänner håller
ihop varesig man bor 100 meter från varandra eller 100 mil. That's just the way it is.
Mina vänner, jag älskar er. Skulle inte klara en dag utan mina vänner.<3 Dom gör mig stark.
(skulle kunna lägga upp en massa bilder, men de finns för mycket )

Kommentarer
Postat av: Ann

åh, fina mala!!! puss på dig <3



BTW, kommer verkligen inte ihåg när den bilden är tagen?! Var det fest eller? För det skulle iofs förklara mycket....

2010-11-25 @ 10:59:08
URL: http://www.metrobloggen.se/annvarin
Postat av: sv.Malin

sötann<3



hha, japp. det är en fyllebild;)

2010-11-25 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0