fejjan å så.

känner mig inte allt för pigg så lite himym och sängen känns väldigt lockande faktikst.
eftersom ja inte fått mina timmars sömn i natt så känns det skönt att lägga sig snart :)

Ikväll åkte jag över till emil en stund, nej, vi är inte "på g" igen som sofie frågade idag.
vi vill vara vänner, och jag tycker det funkar bra. bättre än om vi inte skulle vara de liksom.
kikade på the social network och den får 3½ malar av 5 möjliga. Varför den får så är nog
mest hur förvirrande den kan framstå och hur den slutade. Sedan så pratade grabben så jäkla
fort så man hängde ju knappt med att läsa texten. Men annars var det rätt roligt att få se
hur det gick till när facebook skapades, så den är ju värd att se :)
´

i filmen säger även en tjej att det är otroligt beroendeframkallade.
och JA, det kan mna ju hålla med om... oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0