gäsp jäsp.

håller ärligt på att somnar..... vaknade klockan sex i morse.
och sen av någon anledning kunde ja inte somna om så det känns väl sådär.
inte kan man ta sig en powernap heller då jag ska hämta pappa snart eftersom
jag snodde bilen och åkte ner på second med sandra för att köpa halloweenklädsel. HAHA
är allt ja kan säga. Sedan måste ja ju bara städa rummet också, fy fan när man är trött.

just de ja, var ju på arbetsförmedlingen idag och ska även dit i morgon
och i övermorgon. I morgon ska ja träffa hannes för han blev tydligen min coach
och på onsdag ska jag på något möte min handläggare har. vet inte riktigt vad jag
ska göra där då jag sökt utbildningen i östersund. Låt mig komma tillbaka när jag vet
om jag kommit in eller inte, för jag vet inte vad ja kan göra innan....

FÖRESTEN DÅ! så är mamma och mormor på väg till lightvally nu.
ska bli superkul!

en puss på det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0