Hemligheten

Ajustde. Hade ju en hemlighet att berätta också =)=)=)
Jag och Anna har tröttnat liksom, så vi har stora funderingar att åka till Norge och jobba ett år eller så.
Jag känner ju verkligen att ja inte kommer någonstans just nu och nu när man blitt "dumpad" så att säga
känns det bara som att det är att åka.
Självklart kommer det vara svårt att börja ett helt nytt liv och lämna alla här,
men som mamma sa igår, man kommer ju tillbaka. En del av oss kommer ju finnas kvar.
Kommer vara stört svårt att lämna sandra också, när jag kommit henne så nära igen.
men som sagt, är det en riktig kompis släpper man inte varandra. och jag kommer aldrig
släppa henne igen, never <3
( bild lånad av google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0