Känner att man kan lägga sig i gott samvet...

Känner att man kan lägga sig i gott samvete nu när vi gått från ämbarbo till tallåsen ikväll, tog oss cirka 1h 40min. Rätt bra tysch ja då!! Tågen var väl inte det roligaste längst vägen och inte heller damen som förföljde oss en bra bit, tänkte ett tag att hon skulle röva bort oss, och med röva menar jag inte stjärta till oss utan att föra iväg oss :) bara så vi är på samma sida liksom. Men annars var det inga svårigheter. Bilarna var snälla att inte köra på oss också, snällt! När vi kom till Sofie och Henrik trodde jag att mina ben skulle klia sönder för fyfan!! Ni vet väl känslan när varit ute i kyla och kommer in till värme?? Iaf så fick vi en kopp te, fast koppen var lika stor som en soppskål,( en rolig konversation: jag- ska vi dricka ur soppskålarna? Sofie- Nää det ät teskålar!! .... Koppar mena ja!! ) sedan att vi bara och mös och nu ska jag snart somna , ja vet!! Somnar astidigt om kvällarna, Blääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0