men typ min dag.

Lätt den sämsta uppdatering i bloggvärldens historia.
Men sanningen är den att jag faktiskt har haft fullt upp idag.
Träffade sandra, käkade lunch och satt och pratade i sådär 4 timmar.
hon blev sur på mig igår. riktigt sur faktikst. så vi hade lite att prata om
men gullet överdrev ju och de kan jag ju förstå. så allt är i sin klarhet nu :):):)

sedan så lagade jag faktiskt mat. och efter det åkte jag till anna,
som är i hennes brors lägenhet. kollade på ung och bortskämd och så.
trodde verkligen inte att jag skulle kolla på de programmet när det kom
men sedan när jag såg att JP från paradise hotel var med måsta ja ju bara
och nu är jag fast. japp så äre.
ps. jp skulle rykt ikväll. helt fel liksåååm.

föresten, så bet nessy mig i nästan idag.
FAN va ont i gjort. hon fick en smäll. ne nu överdrev ja men ja knuffa
bort na iaf., jävla kissemiss!


PS igen. jag har svårt att svälja. huuu

Kommentarer
Postat av: Sandra

inte RIKTIGT arg e.. bara fjutte ;)

2010-11-29 @ 23:24:09
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: sv. Malin

hahah, gumman. du var inne i en annan värld så du va rätt arg ;)

2010-11-30 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0