nu måste ja få en kram

Känner att jag är en himla bra kompis faktiskt.
Min vän sandra, ni kanske känner henne ?...  anyway, hon har ett spotify där man får lyssna ett x antal timmar om dagen, hon har alltså Spotify Open, Jag har Spotify Free där jag kan lyssna hur mycket jag vill!
Så sandra har lånat min spotify väldigt mycket och hon haar lyckats gjort så att det är hon som står för kontot.
Men bra som man är fixade jag till det, så jag fick lite nog på hennes lustigheter och tog mig i kragen.
Jag har alltså fixat Spotify till Sandra också, tack fluff också som bidrog med en invite:D
Höppes hon blir glad för annars ska jag slå na lite :D
bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0