PRESENTERA MIG SJÄLV

oj, vart ska man börja? Malin Hultin heter jag. Mitt namn gav mina syskon mig på grund av att deras dagiskamrat heta så. Så det blev inge Anna, ramone eller så som det var tänkt från början, har jag för mig iallafall.
Ljusdal, det är den här lilla hålan bredvid kända Järvsö. Det är där jag bor. Föddes dock i Lycksele då familjen var på besök hos min farmor, rätt tajmat liksom! 1991 var det året så idag är jag 19 år, och liiiite mindre än 8 månader om man ska vara typ  exakt :D
Tog studenten nu i somras och det var bland det roligaste jag gjort. Gick medialinjen här i ljusdal och jag älskade verkligen min klass, var vi inte en pajasklass vet jag inte vad. Det är nog så våra lärare skulle beskriva oss. Dock gillade jag inte högstadiet lika mycket, nog för att jag gillade tiden utanför skolan, men dom åren var rätt vågiga. Fick mitt första seriösa förhållande som varade i ett halvår.
(ärligt känns det inte som att ja har så mycket att skriva eftersom jag är så pass ung.... )
anyway, Så är jag nu arbetslös, inte ens arbetssökande är jag. Jag har sökt sociomutbildning på mittuniversitetet till våren men om jag ens kommer in är jag tveksam om jag vill gå. Annars har jag och en kompis, Anna, funderat på att åka till norge till våren och tjäna in lite mer så man kan spara och kanske ta en jordenrunt resa om något år.
Känner att jag inte kommer någon vart i Ljusdal just nu så det låter som en lockande idé liksom.
tyvärr så vet jag inte mer vad jag ska skriva. Känns som att jag inte kommit så långt in i livet än
för att kunna säga så mycket :) more to come som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0