typ uppdatering

vad awesome det är att sitta vid stordatan som gör tvärtemot vad man vill :)
iaf.. denna helg. Det blev typ fest i fredags. Men som vanligt söög det på krogen
och nej, ja va inte redo än. KAN JA GE MÄ ELLE!?!?!
Blev sleepover hos Anna, eller snarare hennes bror. Ja han va ju inte delaktig direkt.
så jag har sovit där med henne hela helgen, känns brare. :D I morgon ska jag
laga mat åt na, och hon ska kanske färga mitt hår, har liksom inte bestämt mig
om ja ska gå till syster och lägga ut en förmögenhet eller testa billiga coop, vad tror ni!?

Ganska irriterad på min iphone också, eller redion på iphonen för den bara hakar sig
heeeela tiden. kan den ge sig? den enda musiken ja får ta del av när man inte har nå
ljud på stationära, känner att livet går man man vill nu... not not not!

Förresten så hyrde jag och anna dom två sämsta filmerna på statiol hahaha.
fan vad värdelös man kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0