varm och kall

märker ni vad jag försöker att göra bloggen lite bättre med bilder och så?
Jag gör mitt bästa. att komma ihåg de där med bilder är inte det lättaste...
haha, men ja, en blogg blir roligare med bilder så ja ska verkligen försöka!!

på tal om bilder så kan ja lägga upp en nu då. hälsade på jonas som flyttat hit till
äbo också ville han att ja skulle smaka på ett vin som tillochmed han tyckte om
så jag gjorde väl det då. och det smakade verkligen äppelkaka!! typ, äppelpaj.

Vi drack ur snapsglas eftersom vi bara ville ha lite lite :D
varm och kall heter vinet iaf! haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

men jag har ju berättat om varm och kall för dig flera ggr juuu! bra att du fick smaka det :D

2010-11-24 @ 13:11:03
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0