ångest

jag mår som en kratta.
det är jobbigt de här med att vara sjuk, och de konstiga är att jag alltid haft jättebra immunförsvan men det är tydligen helt borta, jag var sjuk veckan innan jag och sandra åkte till underbara tunisien. var smått sjuk där också, kommer hem och blir nersmittad igen, började  bli lite bättre innan helgen, nu mår ja sjukt dåligt igen.

Och de tråkiga är att ja inte känner mig så himla pepp på London om ja ska må såhär.
jättetråkigt ja vet, men de känns ganska tråkigt att åka dit och inte kunna göra någonting
och samtidigt så vill väl alla andra ut och göra saker, och ska ja göra så att dom inte
kan göra de, bara för min skull!? ne de känns inte rättvist varken mot dom eller mig.


ja, gud.. vad ska ja göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0