bara en massa tankar...

min nacke, ja min nacke. fan vilket klagande från mig..
MEN, vad är det för fel på min nacke? Emil, gullig som han är
masserar mig en hel del, men de tycks inte bli bättre..

hahaha, bara fatt ja hörde de på tv nu:
" och de här är vårt sovrum, det är här inne de trevliga händer.."
ja så säger man ju på tv liksom, ball gubbe. hhaahah

anyway, så är morgondagen full med saker att göra. Fixa och trixa med
emils present eftersom lillen fyller 19 :D Sedan ska jag och hjälpa Catarina
med maten medan Emil är och praktiserar. Så får vi gratta han med en middag
när han slutar. Ska säga ajja bajja om Catarina får för sig att släng lök i. :D
Och någonting ja behöver en påminnelse om: ta med plastskydd till telefonen
så uffe kan hjälpa mig. Min blev väl kanske inte så lyckad som ja trodde  :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0