big step.

Kan ni fatta att jag precis sökt sosionom i östersund. ÖSTERSUND!!!!!!!!!!!
jag har panikångest. sådan jävla ångest så ni fattar bara inte.
Men nu har jag sökt iallafall, och kommer ja in, vilket inte är säkert,
har jag ett ganska stort beslut att ta. om jag inte kommer in vet ja
vad och hur jag ska söka till hösten iallafall. svårt de där.
Mamma försöker tvinga mig att bo i studentlägenhet om jag skulle flytta.
Jag blir alldeles gråtfärdig bara jag kollar på bilderna och planlösningen,
fan, som ett fängelse ungefär. Skulle få panik, hellre betalar jag någon tusing mer
så att ja trivs än att inte trivas. Skulle aldrig dela kök med någon och heller aldrig rum.
Dock har vi hittat där man kan bo helt själv, men planlösningen suger ju.
OM jag skulle flytta får det bli en lägenhet. shit. jag har panik.

Hur fan ska jag klara mig utan emil?!??!?!!??!!?
och hur ska jag klara mig utan sandras pepptalk eller skällningar!??!?!
hhaha, skällningar kanske är att ta i, men hon är ju som en liten coach. :D

kommer ha ont i magen till typ december, januari då man får reda på det.
shit, ja. det är allt ja kan säga nu.




Kommentarer
Postat av: Sandra

älsk dig<3

2010-10-12 @ 18:59:54
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0