en annan del av sandra

kära gud... kan min data komma tillbaka till mig i veckan!? jag känner mig handikappad...


iallafall så har man ju insett att min blogg är skittråkig nu eftersom ja knappt uppdaterar och sen så lägger jag aldrig upp några bilder, men satt och kikade igenom lite och hitta några från den tiden jag plåtade sandra lite. va inte så kritiska nu för min stil har ju förändrats sen dess, men då var ja jättenöjd med bilderna och de är jag väl än idag. ska plåta Sandra och kanskevisa hur min stil ser ut idag, spännande.... amatööör som ja är :D




Och givetvis mitt senaste konstverk!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah ojojoj

2010-10-25 @ 18:38:35
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0