Ibland har man dom där ögonblicken då m...

Ibland har man dom där ögonblicken då man verkligen tänker till och inser hur bra man har de. Nu är det ett sådant ögonblick för mig! Att jag har Sandra i mitt liv igen känns helt magiskt faktiskt, aldrig har jag mött en tjej som henne, hon har varit min bästa vän sen vi var små och fastän vi gled isär varandra ett tag har jag aldrig låtit henne försvinna ur mitt hjärta! Jag älskar henne, så är det bara. Och inte nog med det så har jag ju lyckats fått ljusdals underbaraste kille, snällare finns ju inte! En på miljonen liksom! Det känns liksom på riktigt och den som inte kan förstå den kärleken vi har för varandra vet nog inte riktigt vad äkta kärlek är. Synd tycker jag. Sen har jag ju en stöttande familj som alltid ställer upp vilket är någonting man alltid behöver, känner mig lite systersjuk just nu när hon inte befinner sig i landet. Jag längtar också som en tok till den första nov. För då kommer min älskade mamma som jag saknat varje dag! Nu har jag varit väldigt kärleksfull så de är dags att säga adjö för idag. Puss


Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Jag längtar oxå till den 1 nov. för då får jag träffa dig och dina syskon igen. Saknar er ständigt. Ja Emil får du vara rädd om, sådana som han växer inte på träd.

2010-10-21 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0