ja är iallafall inte död, typ!

igår
parmiddag med anna, gött som fan vare! sedan började vi slurpa på våra
goda drinkar. typ. cider okej. senare kom hanna och low, awesome!
Gick ut runt tolv kanske!? blev askalas... hahahaha, hade skitkul fastän
de inte va så mycket folk. men de va trevligt folk. Gårdagen var liksom
förfesten till idag kan man säga. Somnade full, varning.

 

idag
kände mig full när jag vaknade vid sju liksom, somande tre så... Hur den här kvällen
ska sluta vill ja inte en prata om. anyway, gick upp, spydde ofc! åkte till sandras nya
lägga vid 10. mådde as dåligt, låg på hennes badrumsgolv mestadels, osocial människa
som inte hjälpte till ett skit !!! sorry ma darlin', hjälper dig i veckan, om de behövs hehehe.
Fick lite ostbollar och vatten så ja hade nå att spy upp, men de ville inte spys nå mer, grymt ju.
Ann kom förbi, glad och uppåt. man kan ju inge annat än kolla lite surt på dom när man själv mår
som en jävla kossa. Ann skjutsade hem mig vid halv tolv och jag har legat i sängen sen dess.
Mår rätt bra nu, har fått i mig 1 ½ äggmacka så de känns ju bra. druckit coola, mööööms.
och bara vilat. tagga nu tills ikväll. typ snart kan ja börja tagga hheheheehheeh :D:D:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0