Man kanske ska skriva Ett litet inlägg. In...

Man kanske ska skriva Ett litet inlägg. Inte så roligt när man måste göra de från telefon så ursäkta om det är en del stavfel. I lördags var det i alla fall stört roligt haha jag blev ju lite för full som vanligt men kommer ihåg det mesta. Det var århundrades längsta kö till jvg men vi stod och pratade med lite folk ändå. Sedan gick jag och Sandra hem till henne och hade en asskön efterfest hahahhhha. Lite bilder finns på hennes blogg. Igår låg jag bara i sängen till eftermiddagen som vanligt dagen efter. Emil kom sen också, mys. Idag har jag ångest igen för ja vet inte alls vad ja ska göra idag eller hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0