varning för hemsk dröm

Ska börja detta morgoninlägg med att säga Grattis till min älskling som fyller år idag.
Som jag sa i förra inlägget ska ju jag hjälpa Catarina att laga mat, men som många vet
är ja inte bäst på att laga mat men då är det ju tur att hon finns hehe =)

Ja hoppas vi har presentpapper hemma för idag orkar ja inte gå utanför dörren.
är uppsvullen i hela halsen, så snälla snälla gå inte över till någon dum halsfluss eller så.
När jag hostar känns det som att ja ska kräkas, ja ni måste väl varit med om de någon gång.

HADE IALLAFALL ÅRHUNDRADES DUMMASTE DRÖM INATT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drömde att jag, anna, hanna och low skulle gå på någon is, fast jag vågade inte
så dom andra gick, och dom vände ¨på andra sidan, Low och Hanna kom tillbaka men
Anna hade fastnat, så då gick Hanna och Low tillbaka för att hjälpa henne och de gick bra,
men då plumsade Low i, så då hjälpte Anna och Hanna henne, och gick tillbaka, men low
hamnade efter och då kommer en björn. Low försöker vara så stilla som möjligt men björnen
stiffar sig till henne, då kastar low en fisk längre bort och björnen försvinner, då försöker low
springa därifrån men björnen kommer efter, han får tag på low och började slita i henne, sedan
slängde han low ut för ett stup. SÅ JÄVLA HEMSKT. och då sa hanna:- vi vet ju inte om hon dog för
vissa kan ju överleva sådant här. Och jag började asgrina medan dom andra: men nu får du ge dig
malin, vi vet ju ingenting än. Och ja var ju ledsen hela tiden och då frågade Robin Hamrén varför jag
var ledsen men jag fick inte säga någon för dom andra. Så hävla sjukt alltihop.

Jag brukar aldrig komma ihåg drömmar men en här skit dåliga drömmen kommer ja ihåg.
det är inte alls roligt att drömma att en nära vän dör. Ne de är inte roligt att drömma att
någon i huvudtaget dör. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, nu ska jag skriva ett mess till low
och fråga om hon lever, neeee jag skojja. men ja läre skriva till na, NYFIKEN!!! Också ska
ja göra iordning te eller varm choklad. JAAAA, låt mig säga chockad , okej!!?!???! :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0