vilken jävla söndag

ÅHHH ! Så känner jag nu. Livet är bara så jävla besvärligt just nu.
Ingen utbildning finns som jag vill söka. Inte direkt iallafall. Fattar ni att
jag till och med har gått in och läst om lärarutbildning för förskoleungar!??!?! DESPERAT!!!!!!!!!
Jag måste ju verkligen ta tag i det här nu och ja har en sorts panikångest i kroppen.
Nu Vill ja bara ha mamma här så hon kan hjälpa mig!!!!
Som sagt är ju inte pappa en höjdare på datorer och kan därför inte söka sig fram på
det bästa viset, tur jag har syster inte allt för långt borta så jag ska dit ikväll
och då jävlar ska dom hjälpa mig. Men jag har en känsla som säger att vi inte kommer
komma nå längre än vad ja gjort idag. Känns som att jag har sökt på allt.
och arbetsförmedlingen suger ju sådan jävla k*k , sorry men ja!!!
De har snart gått tre veckor sedan dom skulle skicka mig en handläggare.
eh, fyfan. ta er någonstans, nu måste ja fixa det här själv känns de som.



Kommentarer
Postat av: Sandra

men älsk då<3

2010-10-11 @ 10:24:46
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0