winterjackan!

oj hejsan hoppsan. Är det nu man ska ta fram vinterjackan eller?
nollgradigt idag om inte några minus. Känner att kanske vinterjackan
är ett säkert val en dag som denna. Allt annat känns som en dum idé.

Idag ska jag nog bara vila så jag blir frisk någon gång. förskylningen börjar
lugna ner sig men hostan och bihålsskiten är fortfarande kvar. Men ikväll jag
jag följa med emil och troligen frida och kanske simon till deras farbror
eftersom hans fru, Anna-Karin fyller år idag, sedan fyller deras dotter Sara
år på onsdag tror jag. Så vi ska väl ner och köpa någon present och åka dit
och säga grattis. och fastän emil ska upp halv sex i morgon och jaga ska jag
sova med honom. känns så tomt i sängen utan han liksom, supertråkigt att inte
ha någon att hålla om.. hm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0