dag 8 - Lördag (11/9-2010)

Sorglig dag. Hemresa. Men vi hade iallafall dagen där.
Så vi solade och badade lite.
Walter, en kille som jobbade inom animation kom och läste ur sandras bok också.
bland det roligaste på hela resan. Höll på att döööööö!!!! Film finns på facebook. hahaha
rekomenderas att titta på.
 

Ne nu får det faktistk vara nog.
jag kan inte ens uttrycka vad vi gjort och alla känslor här
för det har varit helt jävla fantatiskt bra.
Jag älskar tunisien, jag älskar hotellet, jag älskar alla människor där.
Det är super tråkigt att sitta hemma här nu, helt ensam.
Jag vill vara där borta nu och dansa innan man går upp på
rummet och duschar av sig. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0