i'm soooooo tired!

trööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööött!
vaknade inatt att jag mådde illa som en tok, satte mig inne på
toaletten men nej, jag kräktes inte. Gick och la mig bredvid en sovande Emil
 ( helt otroligt eftersom han vaknar alltid när ja rör mig typ!!! )
iallafall så lyckades jag somna om efter ett tag, men vaknade snart igen utav
att klockan ringde och lillen skulle till skolan. fast egentligen är han ju inte
så liten :D

Om en timme kommer sofie hit och hämtar mig för vi ska upp till Bjart och hälsa på.
Sedan blir det lite plugg med Sandra, är lite småstressad då jag har två uppgifter att
göra till nästa vecka och en bok som ja behöver har jag inte på grund av att andra stod
i kö på den, suger ju ganska mycket. Hoppas jag lyckas utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0