only for you anna.

F  R E D A G, just ja. det är ju den dagen idag. fast egentligen har jag ju vetat om det heeeela dagen. Men i vilket fall så kom jag och anna på att vi ska ha lite fredagsmys nu när hon är krasslig och jag bara allmänt umgåssugen. Idol är ju absolut en självklarhet och efter det blir det liet one tree hill, första säsongen. Kan knappt komma ihåg! :D kommer bli awesome!

förresten, ni som läser annas blogg så klagade hon så glatt på mig att jag har min hårddisk hos emil där alla bilder är från hennes 18års dag. MEN ANNA, TUR ATT MAN ÄR AWESOME OCH HAR KVAR BILDER PÅ BLOGGEN!!!


sooo, here you are annie.






Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vad snäll du är :D taaack bästa du!

2010-09-24 @ 23:46:29
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0