pretty little liar

Fy fan va ja är duktig, färgade annas hår idag, och hur mycket hon än klagade på mig under tiden jag gjorde det blev ju resultatet awesome ! Vi kollade på idol, och OLLE - i love you, sorry Emil , ja älskar dig också, men går inte olle vidare då vet ja inte vad svenne folket tänker med.

ja helgen är ju redan planerad sen en tid tillbaka.
det blir fest hela helgen vilket ja ser fram emot
som f-an! :D:D:D:D:D:D:D:D

Sedan har sandra fått mig att börja kolla på en ny serie,
äntligen tycker väl hon så länge som hon hållt på, började ju kolla på true blood, men WHATA!? vad hände där liksom... inte nå jag gillade faktiskt, men hon lyckades denna gången. Pretty Little Liars heter serien och jag har redan sett 6 avsnitt idag. HAR BARA TRE KVAR!! eftersom serien är så pass ny. Men jag gillar serien. min typ av serie om jag formar mig så :D:D:D hhähähähähä.

SOVA TYP DÅ, yes jag är gammal dam som blir trött runt dena jär tiden. you know it.


Kommentarer
Postat av: Sandra

visst ere braaaee?! :D:D

men lite fjantigt :p

2010-10-01 @ 11:12:38
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0