En massa planer..

sådär ja, nu ligger jag i sängen i Ljusdal.
dagen har varit lång men ändå så har inte resan varit långtråkig
som den lätt kan bli.

Mamma och jag startade resan vid sju-tiden. stannade till i kungens kurva för att besöka ikea väldigt snabbt för att vidare åka och hämta upp anna. sedan åkte vi raka spåret till gävlebro ( helt jävla sjkukt att dom inte kan ha en jäkla donken längs vägen ) och käkade. Vi var i ljusdal runt fem kanske. Då blev det lite ärenden och sedan åkte jag och mamma hem till sofie och henrik där det bjöds på lite mat, pappa kom också.

Och dessa dagar kan nog gå fort eftersom jag har alla dagar planerade kan man säga.

*Torsdag: Åka upp på skolan, hälsa på kjell och ulf och lämna tillbaka en sak.
sedan ska jag på af och försöka fixa en sak också.
*Fredag: åker tidigt till sundsvall för att sedan gå på begravning klockan 15.00.
inte det minsta kul men de är så det är ibland.
Kanske kommer hem vid 6-7 och då är det kanske bara hem en snabbis för att
sedan åka till sandra och dricka lite vin och "catcha up". Behövligt!!
*Lördag: Var meningen att ja skulle vara med sandra men nu vet jag inte hur det blir.
Men jag ska packa iallafall. massa kläder och skor, man såg verkligen i min garderop
i skåne att de va lite glest... På kvällen ska vi till sofie och henrik och äta och ha hemmakväll
för att sedan lägga sig i tid.
*Söndag: Tidig hemfärd. resa hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Beklagar sorgen. Jag vet hur det känns, man vänjer sig aldrig.

2011-04-07 @ 10:59:56
URL: http://begravningsbyra-nacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0