happy-me

Jo men nu har humöret blivit bra igen.
var sur nästan hela tiden då vi var på stan, dels förstördes humöret här hemma
och sedan så höll det i sig ett bra tag, lågt blodsocker fick jag också satt..

Annki kom hit och åt med oss idag, MÄTT SÅ JA DÖR, som igår typ.
Att man alltid ska äta FÖR mycket, som att man aldrig kommer få mat igen??

Men som sagt är jag i alla fall GLAD igen. great tycker jag då! Idag är det fredag och det
jag ska göra är att mysa framför tv'n med mamsen och pelle. Har faktiskt ingenting planerat
denna helgen. kooooonstigt  tysch jag! :-)) SOLA SOLA SOLA, ska ja göra.
faaaast.... bara för att ja säger så kommer säkert solen försvinna resten av dagarna/månaderna/åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0