teenage crime

Det känns bra nu. Jag är inte den personen som bara kan skita i en person som varit min bästa vän sen vi va 5-6 år liksom. Så funkar det inte i min värld. Så jag tror det är bra nu. Klart att man bråkar. Har man varit vänner så många år som du och jag har så får man faktiskt räkna med att bråk tillkommer. Sedan är du väldigt speciell på ditt sätt och jag är speciell på mitt sätt och ibland så kanske man inte funkar ihop till 100% och då blir det såhär.
Sen är det mycket missförstånd som tillkommer också tror jag. Men du vet vad jag tycker och känner för dig.
Och en äkta vän kan man inte bara kasta i sjön. Det är ingenting jag vill heller och jag hoppas du känner detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0