todays tankar

GUD hur humöret går upp och ner.
Jag har varit på bra humör idag men verkligen känt att jag saknat mina flicks
i Ljudsal och våra roliga fester. Lyssnade på min spelningslista "be inte krokodilen hjälpa dig över floden"
och dom enda jag tänker på är anna, hanna, jimmy och emil. Vårt lilla crew.

Liiiiiiite otajmat att P&L är samma vecka som sofie och henriks bröllop är.
Då är alla mina små vänner i borlänge när jag är i Ljusdal.
Men ja kanske åker upp med pelle en vecka senare igen och stannar en vecka.
Kanske är värt det så jag får träffa lite vänner och såå :-D :-D :-D

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får väl komma och hälsa på i stockholm också snart. Sarah och jag tar ju över läggan 15 maj.

<3

2011-04-28 @ 15:19:19
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0