upside down

Medan alla är ute och super och gör bort sig ikväll kommer jag ha en hemmakväll
med mig själv :-) vi blev bjudna på middag hos annki ikväll, jätteeeeegoott!!
Mamma och pelle stannade såklart kvar på några drinkar till så ja ska väl hämta
dom senare ikväll/natt. Det är helt sjukt när jag tänker efter, är det verkligen så
jävla tråkigt i ljusdal så att man måste dricka varje jävla högtid?? De är ju nästan
tragiskt faktiskt, men  förståligt också... vad gör man annars i ljusdal?

Nu ska jag kolla på lite serier som jag missat och sedan kanske sitta och
hejja på körslaget :-):-)

I morgon ska jag ha en helkväll med Ida. Vi ska nämligen hämta Andy och Stoffe
i ...... nu kommer ja inte på vad det heter heller, men vi ska iaf hämta dom sent in
på natta för dom ska spela på någon fest. Så Ida och jag måste komma på en massa
att göra så vi (läs jag) håller oss vakna. Kollar jag på film somnar jag garanterat..
ska ju köra hem på natta sen också så vi får verkligen inte somna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0