here's to the heartbreakers

Igår så fyndade jag.
en svart, vanlig kavaj för sisådär 30 rikstaler.
Köpte mig även en tunn vidjacka och en regnjacka.
sedan så hittade jag en väska jag tänkte ha när ja åkte hem,
så det blev lite behändigare men den snodde mamma så hon fann
en annan väska till mig.......

BILD 1: Väskan mamma hittade åt mig. Hej, jag ska åh backpacka lite ja rå!
(dock jävligt bekväm och stor så de mesta av mina kläder kanske får följa med hem)
BILD 2: hittade den perfekta brudklänningen, skrev till Sofie att de va synd
att hon redan gift sig, men som svar fick jag: Tur du inte är gift då ;). Hmm....


Helgens planer:
fredag: jobbar kväll så kommer troligen inte göra mycket på dagen.
Lördag: ser ut som ett litet kristianstadsbesök. Ska även införskaffa mig
tidning, resgodis och en god loka till måndagen.
Söndag: Packa packa packa packa och plocka ihop de saker mamma måste
ta med sig i oktober då hon kommer.
Måndag börjar resan mot hälsingland igen. wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0