i'm becoming you

ni kompisar!
det är klart. så gott som skriver svart på vitt.
mitt humör kommer från mamma..
ni kanske känner igen den där studen ja kan bli riktigt arg på ingenting?
eller just i dået är det ju typ skitmycket. men ja, ni fattar.
Ja, mamma blev lite galen idag när vi spelade skipbo, och då
har jag aldrig varit en dålig förlorare på spel iaf, inte mamma heller,
men hon visade lite av hennes galna humör idag. fast bara en gnutta av det.
Som jag hörde höll hon på att riva huset igår tror jag.. då det inte gick som hon ville.
Det är just den stunden jag pratar om, när de inte går som ja vill kan ju ja också bli galen.
Nu vet vi med all säkerhet att den kommer från min kära mor.

Fast vem försöker vi lura här egentligen? klart vi visste det. ALLT annat tycks ju också
komma från mamma. utseende och allt inne i kroppen, huvudvärken och allt de där.
Jag har ju fått alla hennes negativa sidor iaf, men de positiva då? dom tänker man
kanske inte på lika mycket.... kanske inte ne..



OOH. flum inlägg sådär på en tisdagskväll.
ibland måste man. Idag blev jag förresten tillfrågad om att jobba längre i morgon,
KAN JA VÄL! Annars så hade ja en skitkul kväll på jobbet igår! Felix är en pärla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0