Dag 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge

Beklagar att ni får uppleva denna bilden. Jag kan inte ens komma ihåg hur många
år sedan detta var. känns som 6-7 år sedan kanske.
Det får bli min skånska vän Ida. Henne träffar jag allt för sällan.
Kan ju bero på att vi bor sisådär 80 mil ifrån varandra. Men en sak som
är väldigt skönt med denna tjej är att när man träffar henne så känns
det inte som att man har varit ifrån varandra fastän man inte har träffats
på några år. Och det är väl så det ska vara mellan vänner?
Hon är en underbar människa, omtänksam och snäll. Tysch om henne ja.
ett litet hjärta till dig från mig.♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack älskade sötaste vän!!!!!!!

2011-03-10 @ 21:40:06
URL: http://lifebyidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0