i won't give up

big brother verkar helt okej iår, med nystart och de där.
vi får väl se hur allt är upplagd :D

pratade även med ida nyss och det är inte varje dag jag gör det
så de va roligt :) saknar henne liksom. fick en liten glimt av henne
i december när jag var där, och det var inte mycket inte.
saknar även mamma och pelle. saknar sarah. kommer sakna anna
när hon drar till stockholm, och då menar jag flyttar!
mycket sakna här i världen men det är dags för alla att finna
sin väg, även för mig. ska bara försöka hitta rätt stig att följa först.

jag blir rädd när jag tänker på det, framtiden och de där.
hur ska min framtid egentligen se ut? just nu står jag bara och
trampar på samma ställe.. i lilla ljusdal, noll möjligheter.

lite vänner på det här så kanske jag somnar med ett leende på läpparna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0