grilla rätt, grilla med vagn

Idag har det varit full rulle. Vaknade totalt på fel sida så jag var sur i några timmar.
Stackars mamma som fick lida. Jag följde iallafall med henne på byn och uträttade
några ärenden, sedan hämtade vi upp Jessie J och sedan for vi hem till sofie och henrik.
Där blev det lunch och tärnklänningsprovning, mamma ska nämligen lägga upp dom:)
Jag och Jessica måste  typ hålla andan hela Lördagen då våra klänningar sitter tight
som SATAN. Det är ett under att dom ens går igen, man får kämpa lite och tillslut så går det.

Sedan kom resten av släkten, dvs: pappa, farmor, robin, linn, mormor, moster, morbror, kusin
och hundarna. Då blev det lite sminkprovning för mig och Jessica och sedan lite fika.

Bjuder på ett bra tips om ni inte har en redingan grill i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0