my week

Det kommer bli en stressig vecka kan ja tro,
har haft två dagar med mycket att göra redan.

I morgon har jag dock ingenting planerat. Då vill jag sola om det är sol vill säga.
Vilket ja inte tror att de är.. synd och så det.
Torsdag ska vi kanske till hembygdsgården, vet inte om jag ska med? men tror det.
Fredag ska vi dit igen för att träna, duka, placera ut saker och sedan ska vi ha
tjejkväll hos sofie med övernattning, kommer bli kul :)
Lördag blir en tidig morgon då vi ska vara på salongen 09.30 och då ska sminket vara klart.
så det blir nog att kliva upp i tid :) Och sedan är dagen i full gång, ska bli så kul att få
vara tärna åt min fina syster. Till och med jag kommer vara nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0