take your time

Gud, jag har inte suttit på spotify på hur länge som helst så nu blir det att jag hittar jättemånga låtar.. men lovley liksom. tysch ju om att hitta nya låtar ja, bra nya låtar. När jag var hemma hos ida i helgen så märkte man då vår olikhet, och det var musiken. Visst kan jag säga att jag kan tycka den musiken är rolig men när jag visade henne vad för slags musik vi brukar lyssna på, på våra fester i ljusdal rynkade hon på näsan och sa: får ja byta?

Dock visade jag värsta ravelåten, inte den normala musiken ja lyssnar på.
Hon skulle säkert gilla en del av min musiksmak, men ja är väldigt speciell med musik alltså.
jag är ju allätare så en låt kan vara med Linda Bengtzing medan en annan är med slipknot kanske.
Hoppas hon gillar mig lika mycket för det ;) ;) ;)

Här har ni min spelningslista för 2011 om ni känner er sugna på att lyssna.
känns konstigt att lägga ut en "privat" lista på internet, men eftersom att
de flesta på facebook redan kan se den, och eftersom de bara handlar om
musik så känns det rätt okej liksåååm :-D enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0