dance all night

Idag har det varit fullt upp kan man säga.
gick ner på byn för att köpa dricka till vinet till mig och anna och sedan hämtade
sofie och henrik upp mig, åkte hem till dom och där fick jag prova två olika
tärnklänningar. Jag kom i den tärnklänningen som vi först beställde som då var
för liten då den kom, men nu går den igen :) sofie säger att ja inte får förlora nå
mer vikt nu så inte klänningen blir för stor haha. Är det en order? ;-D

hittade även skor som ja kan ha, även en kuvertväska :-)
Sedan blev det att handla till robin, åkte in till han med det och då såg jag
jonas och gänget sitta ute och chilla på hans bakgård så jag sprang upp och hälsade
där en sväng också :-)

Nu är det bara kläder kvar ( vilket är det svåraste av allt!! ) och sedan beger jag mig till
broder. Lite senare kommer mina fina vänner dit och troligen kommer det bli
en kanonkväll :-) jättetaggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0