grooveshark

Tänkte bara tipsa om en sida som heter http://grooveshark.com
och är en mindre och sämre verision av Spotify, men funkar väldigt fint.
Såg den på någon sida och gick in av ren nyfikenhet, skapade mig ett konto
för att se om de var något att ha och det är helt okej. Det kanske inte finns
lika många låtar som på spotify, men det finns en hel del. Och nu tänker ni:
har hon inte råd med 49:- i månaden eller? Och svaret på den frågan är ju att
man har väl råd med det men sen väljer man väl vad man vill spendera pengarna på.
När man kan hitta gratismusik på andra sätt känns det lite onödigt tycker jag iallafall :-)
Men spotify ligger fortfarande högs på min lista och ja kanske väljer att lägga pengar
på det någon gång sen. Vi får väl se. nöjer mig absolut med detta program sålänge
eftersom det är i princip samma sak :-) Det är bara en vanesak, man måste vänja
sig för att gilla det. Sån är iallafall jag.

en nackdel:
att den är på internet så man måste alltid ha en internetsida igång när man ska lyssna,
Men å andra sidan, man måsta ju ha spotify igång om man skulle lyssna på det. hähääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0