jag skrattar idag

jag blir galen. varje gång jag går runt sjön träffar jag på något djur.
Jag har sett:

- bara cirka 10 meter framför mig springer en rådjursflock.
- en hare sitta mitt gå gångvägen
- en ankfamilj, jättesöta ungar!!
- och idag, det värsta! EN ORM, slingrandes framför fötterna typ, höll ju på
att kliva på fanskapet ... och sedan typ 200 meter senare står 2 ankor mitt på
gångvägen och tjuter. Dom vägrar flytta på sig också... tillslut säger jag: sjas!
Och då flyger dom ut i vattnet.. som tur va.

( ja, bilden ser onaturlig ut eftersom jag måsta redigera den ljusare så man kunde se ankorna:D )

Tips om ni har tråkigt i solen
Själv så kör man på "buslätta" som enligt min åsikt inte alls är buslätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0