three swedish girls and one wierd guy... :-D

har haft en heldag med sandra typ. Besökte byn en sväng och sedan gick vi på bibblan för sandris måsta låna lite böcker. Sedan blev det dollar... storhandla ju typ fan.
nu ska vi se om ja kommer ihåg allt jag handlade:
- schampo
- 2 läppstift
- en plånbok
- en topp
- sminkborttagning
tror det var allt... har inget minne liksom. Dollar i mitt <3 ;)

Iaf så gick vi hem till ämbarbo till sandra och kika på nya missen, misshandla mig lite men det gick la bra. Sedan åkte vi ner till sandras lägga, mika kom och vi spelade kort. Jag förlorande varje jävla gång!!!! Jag skämtar inte heller, och sedan kommer micke, då kom ja iaf inte sist längre. Han är min lyckomänniska kanske? Inte sandras iaf för hon förlora. haha Kikade på bb och nu sitter jag och skrattar åt en bild som sandra visade mig som liknar en person!! SÅ JÄVLA LIKT!!!!

Godnatt säger jag med denna bilden idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

bäst dag med dig mala! :):)

2011-05-24 @ 14:33:35
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0