crazy little party girl

Ibland är det svårt att veta vart man har sig själv.
Det är tur att man har vänner och familj som kan ta ner en på jorden ibland, troligen helt omedveten för deras del. Men jag uppskattar varje sekund av deras närhet.

En tjej sa till mig här i veckan: flytta här i från, ljusdal finns alltid kvar.
Hon nästan bokstavligt talat tvingade mig att flytta härifrån.
Jag kan tycka att det är konstigt att människor ska säga åt en vad man ska göra när alla upplever allting olika och man kan inte säga någonting förrän man stått i samma skor.

Annars har inte så mycket nytt hänt, förutom att jag skrev på hyreskontraktet igår.
Det känns skönt! Skickade in det idag, så i februari blir det flytt och det känns bra att få en nystart på det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0