de tystas led

idag fick jag klagomål från mamma att jag var dålig på att uppdatera bloggen,
men de är inte så konstigt när jag knappt är hemma. så här kommer iaf helgen:

Fredag: Jag kan inte ens komma ihåg vad vi gjorde då. TGroligen bara tog det lugnt,
kollade på idol för att gå upp tidigt dagen efter.
Lördag: Begravning, en sådan fruktansvärd jobbig stund men ändå så vacker.
Han fick den begravningen han förtjänade för gud så fint dom gjort det. Tänker
på dig varje dag mattias och hoppas verkligen att du har det bra där uppe. Finaste ängel <3
På kvällen tog vi några glas vin hemma hos anna och sedan åkte vi upp till robin där ett
gäng satt. Trevlig avslutning på dagen, absolut!
Söndag: sov, vaknade, skrattade lite, sov igen, åt, sov, kolla på tv, sov. typ.

Igår kom mamma också, himla skönt!
ikväll åkte jag och hon upp till sofie och henrik dit även nina och jordan kom.
gulliga gulliga unge!!

PS. Jag tror att en viss hamren smittat mig med hans förkylning. Trött och snorig.
en bra förklaring hur man mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0