flera kg kärlek

ännu en dag då jag inte orkat lagt in bilderna från mitt och annas superbak.
Vi bakade bullar och dom blev magiskt goda.
fråga sebasitan, han klämde i sig sex stycken på kanske fem minuter. =)

nog om bullar och troll.
Ikväll åkte vi till marcus en sväng där hela stora ligan satt och drack öl.
Det bara rasade in folk efter som.. roligt och så men vi åkte hem, åt mat,
skjutsa folk, åkte hem och såg en film och nu ligger jag här.

om 12 timmar får jag öppna en cider om jag vill, jag vill troligen inte, men ja får.. om ja vill.
middag, spel och goda drinkar väntas i morgonkväll hos bästaste bästa bästelibäst vännen.
som jag längtat. Kommer troligen bli lika roligt som alltid. uppdatering om det får ni om några dagar.

annars facebook. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0