who are you

Jag trodde jag skulle dö när jag kom till Sofie och Henrik ikväll.
Vi hade käkat middag, pratat skit som vi alltid gör när vi äter middag tillsammans
och så. Sedan kollade vi på idol samtidigt som vi (nördar som vi tre är) spelade wordfeud.
Så jag frågade Sofie vad hon hette så vi kunde spela imot varandra, då kläcker hon ur sig:
"Vi spelar ju, HAHAHA!"
Jag förstod ju ingenting men då var det såhär. Några dagar innan var det (som ja då trodde)
någon random person som ville spela så jag accepterade och när omgången var slut så ville
denna person ( som jag för övrigt trodde va en kille haha ) spela om, detta skedde typ tre gånger.
Det visade sig alltså att denna person var min syster, Sofie jävla Hultin. hahaha trodde ja skulle dö
av skratt när hon sa de. INTE NOG MED DET. Så sa jag; ja de va någon annan radnom som typ skrev:
"Men öka då" och då visade det sig att min kära svåger OCKSÅ invite'at mig så honom hade jag också
spelat med några omgångar utan att veta någonting om att de var mina två familjemedlemmar!
SJUK tycker jag då, hahahahha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0