all the hugs in the world

åh. min gud vilken dag.
Först och främst så sov jag första natten i lägenheten i natt. sov sammanlagt 3 timmar kanske.
Var helt omöjligt att sova bra. ovant antar jag. Sedan skulle jag upp fem för att jobba.
slutade runt tio, då åkte jag, sofie och henrik på ikea i gävle för att shoppa de grejjor jag behövde.
Förstår inte hur dom gör. Dom ställer upp på mig så himla mycket.
Är evigt tacksam att jag har dom i mitt liv. kram kram kram

vid 7 var jag hemma och då hade vi även burit upp sakerna till lägenheten, pappa hjälpte även till
så det gick fort. Anna och jag hade velat mestadels av dagen om vi skulle dricka eller inte, vi satt även
och funderade hur vi skulle göra när klockan var halv åtta på kvällen ....... tillslut bestämde vi oss för
att vara hemma. Då började vi packa upp och skruva ihop mina saker, men upptäckte ganska snart att
jag saknade verktyg (SOM MAN FÖR ÖVRIGT INTE FICK MED, brukar man inte få de?) så jag kontakte Mikael.
Han kom på stört, snäll som han är! Och kvar blev han och hjälpte oss, utan han hade inte möblerna stått
där dom gör nu skulle jag tro. Med mitt och annas tålamod kommer man inte långt.
Dom är också värd världens största tack som gjorde detta med mig, på en lördagkväll dessutom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0